Jaume Fàbrega

Jaume Fàbrega

Creat per Redazione il 04/09/2018
Jaume Fàbrega (Vilavenut, Pla de l'Estany, 1948). Historiador, crític d'art i professor de Gastronomia a l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Reconegut internacionalment com el primer escriptor gastronòmic de Catalunya, ha estat guardonat en cinc ocasions amb els Gourmand World Cookbook Awards, el premi al millor llibre de cuina del món, i amb diversos premis d'assaig a Catalunya, Andorra i el País Valencià. Ha publicat una setantena de llibres sobre gastronomia, entre ells La cuina mediterrània-La cuina catalana, en 11 volums.

Col·labora en revistes i diaris com El Temps, Serra d'Or i Diari de Girona, entre d'altres.

Imparteix cursos i conferències a la Universitat de València, Universitat d'Alacant, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Catalana d'Estiu, Universitat Rovira i Virgili i en altres centres culturals i acadèmics, així com cursos de Doctorat a l'Hospital Trias i Pujol, màsters a la Universitat de Vic, etc.

És membre de l'AICA (Associació Internacional de Crítics d'Art), de la FIJET (Federació Internacional de Periodistes de Turisme) i de l'AELC (Associació d'Escriptors en Llengua Catalana).

0.0 min
visualitzacions 5587 vegades
0.0 min
visualitzacions 5546 vegades
0.0 min
visualitzacions 5431 vegades
0.0 min
visualitzacions 5466 vegades
0.0 min
visualitzacions 5366 vegades
0.0 min
visualitzacions 5525 vegades
0.0 min
visualitzacions 5475 vegades
0.0 min
visualitzacions 5649 vegades
0.0 min
visualitzacions 5557 vegades
0.0 min
visualitzacions 5394 vegades
0.0 min
visualitzacions 5547 vegades