Manuel Molins

 
Manuel  Molins

Nascut en 1946
de València

15 Records

2.3 min
Arriba el moment de definir-se. I encara que no ho sembli, en Manuel es defineix com un home tímid, independent, passional i extremadament organitzat.
visualitzacions 5599 vegades
2.1 min
En Manuel parla sobre els projectes que té al pensament, sobre la seva obra actual, sobre Shakespeare i sobre el futur.
visualitzacions 5411 vegades
6.9 min
En Manuel parla de les seves diferents exposicions en simposis, dels seus assajos i de les publicacions.
visualitzacions 5637 vegades
1.5 min
En Manuel parla del teatre i de la importància de l'humor, i per això explica el seu invent: “les metrofarses”.
visualitzacions 5634 vegades
3.2 min
En Manuel parla de les seves obres sobre Shakespeare i reflexiona sobre la cultura i la identitat.
visualitzacions 5600 vegades
5.2 min
En Manuel destaca que sempre ha fet el que ha volgut, però si alguna cosa destaca en les seves obres és que sigui un teatre amb força i que cobreixi etapes.
visualitzacions 5584 vegades
3.4 min
En Manuel reflexiona sobre l'evolució del teatre valencià i el treball realitzat amb passió i amb identitat.
visualitzacions 6206 vegades
5.4 min
En Manuel parla d'un dels moments més importants de la seva vida i la seva carrera, la fi del seminari i la creació del grup de teatre Grup 49.
visualitzacions 5889 vegades
8.1 min
En Manuel recorda els inicis en el món del teatre i rememora aquells anys intensos i carregats d'il·lusió.
visualitzacions 5643 vegades
5.2 min
En Manuel reflexiona sobre els anys que va passar al seminari i destaca l'enriquidora formació que va rebre, especialment en allò que l’apassionava, el teatre i la literatura.
visualitzacions 5595 vegades
12